Tuesday 6 November 2012

your my everything






Assalamualaikum ^__^

i'm happy!!i'm happy!!i'm happy!!
wahhh bahagia gitu kan..
yeahh!!!bahagia sgt2..
dgn adanya awak di sisi saya~~
winkwink
HAHAHA jiwang kn..
biaq larhh..wekkk :P

now, aku tersangat2 sangat lah bahagia dgn kehadiran abg pelengkap idupku.. hamboihhh mcm dh tjuk lagu tu..hihi..hnya Allah ja taw betapa bahagianya aku dgn abg..semoga Allah kabulkan doa kami utk bersama naik jinjang pelamin..boleh korg suma mkn nasik minyak kn..korg doakan kmi bersama taw..HAHA gatai lebih aku ni..

alahaiii x sabarnya nk kawen..KAHKAH tahap trok da aku ni..makkk!!!!tlg nikahkan saya cepat!!!
tp takmau ngn org lain..mau ngn MOHD SHAFAWI ja..rendu nya kt dia!!rendu ngn muka dia yg kiut tu,rendu dgn lawak2 dia..rendu time dia merajuk,rendu time muka dia merah sbb malu,rendu time dia mrh bila aku degil, rendu suma tentang dia!!hehehe..u are really2 stole my heart dear..miss u a lot..

td kua deting ngn dia..tp konvoi ngn psgn couple yg sweet LAN TAKASIMA n KAK UMI ... HAHA sweet la u alls ni..even asyk gdo ja tp nmpk srasi..hope korg kekal okay..tggu lan lama sgt td sbb lan dr Taiping so take a time la kn..2 jam cmtu baru dia smpai..aku ni dgn abg da la kua pg2 buta lg..siap p bekpes lg..smentara tggu lan n kak umi mai kmi dok lepak kt Giant..mengimbas kembali wktu dlu2..masa muda2..HAHAHA *mcm la sekarang dah tua kn**awek muda okay*..aku a suka bkk cita sbb nk usik abg..pemalu sgt bla bkk cta dlu2..hehehe..tringat dlu2 masa dia ngorat aku..cewahhh ngorat tuuu..HAHA..time tu aku cuti sem..sem 2 kot..keja smntara kt kdai juai buah kt Giant..masa mai temuduga tu da perasan dia dok usya2..HAHA tp wt x nmpk ja sbb time tu juai mhai..HAHA.. esoknya msok keja..kbetulan dia kja sebelah kdai aku..time tu dia keja under company ROSSET *ala hak juai periuk belanga tu*..hikhik..time tu dia x tgoq aku..dia ni pmalu sgt2 la..jrang aku jumpa laki cmni..next morning baru dia tgoq aku..hehehe pg2 mai beli buah..tnya aku umoq bapa..time tu mmbe dia teman..BOY nama bdk tu..*cewahhh*bos aku ckp sblum aku kja dia x pena mai beli buah..aku kja dan2 beli buah..tu ckp bos aku okay =,= HAHA malu la..time tu jgk mntk number aku..HAHA time tu aku tgh gatai sbb dia ni comel sgt..jambuu gila..so bg la number..stat msg2..lps bape hari tu dia mntk cple..wowww!!biaq btoi..aku yg baru lps break time tu troihh la trima..hikhik..1st time dia cple *dia la,aku dak pon*..baik kan abg aku tu?HAHA..sweet sgt2..baru mula2 cple dia la snggup ni x tdoq sbb nk msg aku..bgun smyg subuh x tdoq troihh smbung msg smpai la masa masok kja..x sabaq nk tggu msok kja sbb nk jumpa..HAHA bahagianya aku time tu..hehehe la ni masing2 pakat tertidoq ja time msg n time col..HAHA aku la suka trtidoq time col..x senonoh =,=..

da staun becinta ngn abg..pahit manis suma da lalui..gduh,salah faham smpai nk break suma da pena lalui..aku harap tu suma dugaan utk kmi..semoga Allah menjadikan dia yang halal utk aku n yg terbaik utk aku sbb aku sgt2 syg dia..aku nk dia jd imam n aku jd makmum dia..aku nk dia bmbing aku..aku hrp dia pn mcm tu jgk..semoga jodoh kami kuat..aku da takmau org lain da..naknak abg ja..

malu dia bila aku ungkit cita dlu..merah muka *taw lah putih*..hikhik..then lan ngn kak umi pn mai la.. p mkn ngn depa,tgk wayang..last skali lepak kt Teluk Batik..mkn laksa..jln2..wowww!!!beznya.. sat ja masa berlalu bila dgn dia..nak mcm tu hari2..tp abg ckp klu nk mcm tu hari2 kna cpt2 kawen ngn dia..
yeayyy!!!beznya...mmg nak pon..x kesah lah korg ckp aku ni gatal ka jiwang karat ka tp im really2 love him..bahagia sgt ada dia ...*im flying* HAHAHA

ok mata pon da ngntok..mata dah bengkak sbb apa pn xtaw..i need rest..so nite, assalamualaikum..

b4 dat,here my sweetheart..


I LOVE U



p/s : orang dok kalut wt report akhir aku dok sebok taip belog..HAHA







No comments:

Post a Comment